BDAR
gdpr

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. "cookies").


Atvirų viešųjų konsultacijų ciklas

Data

2022 05 16

Įvertinimas
0
shutterstock_174539192[1].jpg

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija rengia atvirų konsultacijų ciklą svarbiais švietimui klausimais. Per viešąsias konsultacijas su ekspertais, mokslininkais ir suinteresuotomis visuomenės grupėmis tariamasi mokytojų karjeros, psichologinės pagalbos sistemos, vidurinio ir profesinio ugdymo pokyčių bei kitomis aktualiomis temomis.

Įvykusios konsultacijos

Balandžio 29 d. konsultacija „Pedagogo karjera ir augimas“ įvyko Kauno švietimo inovacijų centre. Viceministras Ramūnas Skaudžius ir ministerijos Pedagogų skyriaus vedėja Nijolė Putrienė pristatė kuriamą pedagogų karjeros modelį ir siūlomus atestacijos sistemos pokyčius. Diskusijoje dalyvavo Lietuvos švietimo centrų darbuotojų asociacijos prezidentė Vitalija Bujanauskienė, Nacionalinės švietimo akademijos (NŠA) direktorė Rūta Krasauskienė. 

Diskusija 

Gegužės 9 d. Vilniuje, Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (Saulėtekio al. 5, Vilnius), įvyko diskusija „Pedagoginės psichologinės pagalbos teikimas“. Pranešimus skaitė Mykolo Romerio universiteto Žmogaus ir visuomenės studijų fakulteto Psichologijos instituto doc. dr. Antanas Valantinas („Pedagoginės, psichologinės pagalbos teikimo raida: žvilgsnis iš istorinės perspektyvos“), Joniškio savivaldybės administracijos direktorius Tomas Armonavičius („Geroji įtraukiojo ugdymo patirtis Joniškio „Saulės“ pagrindinėje mokykloje“), švietimo, mokslo ir sporto ministro patarėjas Ignas Gaižiūnas („Planuojami pokyčiai pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo modelyje“). Diskusijoje dalyvavo doc. dr. A. Valantinas, T. Armonavičius, Kauno Jaunimo ir suaugusiųjų mokyklos direktorius dr. Tomas Lagūnavičius, Lietuvos moksleivių sąjungos viceprezidentė Klėja Merčaitytė, Kauno pedagoginės psichologinės tarnybos direktorė Raimunda Žiulytė, Jonavos Senamiesčio gimnazijos direktorius Darius Mockus. Renginį moderavo švietimo, mokslo ir sporto viceministras prof. dr. Ramūnas Skaudžius.

Diskusijos-konsultacijos įrašas

Švietimo, mokslo ir sporto ministro patarėjo Igno Gaižiūno pranešimo „Planuojami pokyčiai pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo modelyje“ skaidrės

Gegužės 30 d. Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko viešoji konsultacija-diskusija „Ugdymo turinio atnaujinimas: kaip keičiasi mokinių pasiekimų vertinimas?“. Numatoma, mokinių pasiekimai būtų nuosekliai vertinami 4, 8, 10/II gimnazijos klasėse, teikiant mokiniams grįžtamąją informaciją bei reikalingą mokymosi pagalbą. Keistųsi vidurinio ugdymo sąranga, sudarant mokiniams platesnes dalykų pasirinkimo galimybes bei jų gilesnį mokymąsi. III ir IV gimnazijos klasėse siūloma rengti tarpinius mokinių pasiekimų patikrinimus, kurie taptų brandos egzaminų dalimi. Ketinama atsisakyti mokyklinių brandos egzaminų, vertinant visus brandos egzaminus centralizuotai.  Keistųsi reikalavimai ir vidurinio išsilavinimo įgijimui.

Per konsultaciją-diskusiją siūlomus ugdymo turinio ir mokinių pasiekimų vertinimo pokyčius pristatė viceministras Ramūnas Skaudžius ir Nacionalinės švietimo agentūros direktoriaus pavaduotoja Asta Ranonytė. Diskusijoje dalyvavo Lietuvos chemijos mokytojų asociacijos prezidentė, Lietuvos pedagogų asociacijų vadovų tarybos koordinatorė, Vilniaus Senvagės gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, chemijos mokytoja metodininkė Daiva Lebendnikaitė, Lietuvos moksleivių sąjungos prezidentė Karolina Pralgauskytė, Lietuvos gimnazijų asociacijos prezidentas Darius Mockus, „Mokyklų tobulinimo centro“ steigėja ir programų vadovė Eglė Pranckūnienė. Renginį moderavo Simonas Šabanovas. 

Diskusijos-konsultacijos įrašas