Funkcijos
- Stebi teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų, priemonių ir programų įgyvendinimo stebėseną
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais
- Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl administracinio reglamentavimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą
- Rengia ir teikia pasiūlymus su administraciniu reglamentavimu susijusiais klausimais
- Rengia išvadas dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja išvadų dėl teisės aktų ir kitų su administraciniu reglamentavimu susijusių dokumentų bei jų įgyvendinimo rengimą
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl administracinio reglamentavimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl administracinio reglamentavimo rengimą
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
- Koordinuoja modulinio profesinio mokymo įgyvendinimą, siekdamas suartinti bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo kryptis, alternatyvių bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo integravimo modelių plėtros ir kokybės užtikrinimo. Rengia teisės aktų, reglamentuojančių modulinio profesinio mokymo integravimą į pagrindinio, vidurinio ugdymo programas, projektus.
- Stebi, kaupia ir analizuoja informaciją apie modulinio profesinio mokymo pasiūlą bendrojo ugdymo mokykloms, modulinio profesinio mokymo įgyvendinimą, kai ugdymo procesas organizuojamas profesinio mokymo bazėje, nustato problemas ir teikia siūlymus joms spręsti.
- Teikia siūlymus ir rengia teisės aktų projektus stipendijų ir kitos materialinės paramos mokiniams, kurie mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programas, klausimais.
- Teikia siūlymus ir rengia teisės aktų projektus dėl pagrindinio ir /ar vidurinio ugdymo programų, vykdomų kartu su profesinio mokymo programa, įgyvendinimo, konsultuoja profesinio mokymo įstaigas dėl ugdymo proceso organizavimo ir kokybės.
- Dalyvauja su kuruojama sritimi susijusių tarpinsitucinių ir tarptautinių darbo grupių darbe.
- Planuoja ir organizuoja rengiamų dokumentų projektų aptarimą ir viešas konsultacijas svarbiems klausimams aptarti.