Funkcijos
- koordinuoja ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo klausimus;
- koordinuoja švietimo įstaigų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų (išskyrus mokslininkus ir dėstytojus) kvalifikacijos tobulinimo, veiklos vertinimo ir susijusius klausimus;
- koordinuoja švietimo kokybės ir regioninės politikos klausimus ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo srityse;
- koordinuoja švietimo pagalbos klausimus;
- koordinuoja smurto, patyčių ir kitų sričių prevencijos mokyklose, vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros klausimus;
- koordinuoja valstybinės švietimo teikėjų priežiūros klausimus ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo, švietimo pagalbos srityse;
- kontroliuoja ir koordinuoja Nacionalinės švietimo agentūros (stebėsenos ir vertinimo, ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo turinio, švietimo pagalbos srityse) veiklą, dalyvauja šios įstaigos vadovo tarnybinės veiklos vertinime (aptaria su vadovu jo tarnybinės veiklos rezultatus, galimas einamųjų metų užduotis, pagal kurias bus vertinama įstaigos vadovo veikla, teikia siūlymus ministrui dėl jo tarnybinės veiklos vertinimo);
- kontroliuoja ir koordinuoja Lietuvos įtraukties švietime centro veiklą, nustato šios įstaigos vadovui metines veiklos užduotis, siektinus rezultatus, jų vertinimo rodiklius ir riziką, kuriai esant metinės užduotys gali būti neįvykdytos, įvertina jų praėjusių kalendorinių metų veiklą;
- kontroliuoja ir koordinuoja Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centro, Lietuvos kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo ir „Diemedžio“ ugdymo centro (mokyklų ir mokinių konsultavimo, kvalifikacijos tobulinimo, specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo srityse) veiklą;
- kontroliuoja, koordinuoja viešosios įstaigos „Mokausi Lietuvoje“ veiklą, nustato finansiniams metams konkrečius viešosios įstaigos veiklos rezultatų vertinimo rodiklius bei gali nustatyti užduotis ir jų vertinimo rodiklius vadovui, įvertina įstaigos vadovo praėjusių finansinių metų veiklą;