ŠIAS PAREIGAS EINANTIS DARBUOTOJAS VYKDO ŠIAS FUNKCIJAS:
1. Tikrina pateiktų išsiuntimui dokumentų parengimo kokybę (parašai, registravimo numeriai, antspaudai, adresai).
2. Pildo siunčiamos korespondencijos lydraštį, ženklina ir išsiunčia visą ministerijos korespondenciją.
3. Siunčia registruotą korespondenciją, užpildo rejestro formą ir surašo duomenis į registruotų dokumentų žurnalą.
4. Vykdo siuntimui pateiktų dokumentų registravimo kontrolę.
5. Perduoda kurjeriui LR Seimui ir LR Vyriausybei siunčiamą korespondenciją.
6. Persiunčia ne pagal paskirtį gautą korespondenciją adresatui.
7. Iš duomenų bazės spausdina adresus ant vokų, pastoviai papildo duomenų bazę naujais adresais.
8. Atlieka reikalingų adresų paiešką internetinėse svetainėse ir kituose informacijos šaltiniuose.
9 . Skubius dokumentus savivaldybėms, apskritims, jų padaliniams, ministerijos pavaldžioms ir kitoms įstaigoms siunčia elektroniniu paštu.
10. Dokumentus siunčia faksu.
11. Formuoja gaunamų bei vidaus dokumentų bylas, organizuoja jų atidavimą į archyvą.
12. Skirsto visą gautą metodinę medžiagą savivaldybėms ir apskritims.
13. Laminuoja ir įriša dokumentus.