Bendrasis ugdymas
2022 metai
- Mokinių iš (ne)palankios socialinės, ekonominės ir kultūrinės aplinkos ugdymo(si) pasiekimai ir parama jų veiksmingam mokymuisi (2022 m. Nr. 6)
- Bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo sinergija (2022 m. Nr. 5)
- Gabių ar (ir) talentingų vaikų ugdymas (2022 m. Nr. 4)
- Vaiko ugdymosi pasiekimų ir pažangos vertinimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme (2022 m. Nr. 2)
2021 metai
- Kiek teisingas Lietuvos bendrasis ugdymas, palyginti su kitomis Europos šalimis? (2021 m. Nr. 4)
- Svarbūs žingsniai didinant mokytojo profesijos prestižą (2021, Nr. 3)
- Mokykla COVID-19 pandemijos sąlygomis: pamokos, sprendimai, perspektyvos (2021, Nr. 2)
- Švietimo įstaigų vadovai: iššūkiai ir pokyčiai (2021, Nr. 1)
- Ikimokyklinio ugdymo plėtros galimybės Lietuvos savivaldybėse. Savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojų apklausos rezultatai. (Santrauka) Albinas Kalvaitis (2021)
- Ikimokyklinio ugdymo plėtros galimybės Lietuvos savivaldybėse. Savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojų apklausos rezultatai. Albinas Kalvaitis (2021)
2020 metai
- Finansinio raštingumo ugdymas Lietuvoje (2020, Nr. 12)
- Pradinio ugdymo pamokų kokybė (2020, Nr. 10)
- Nuotolinis mokymas ar mokymo organizavimas nuotoliniu būdu? (2020, Nr. 8)
- SŠPA Migrantų integravimas bendrojo ugdymo mokyklose 2020 Nr 7 lapkritis 2020-11-30
- Ugdymo turinio kūrimas mokyklos lygmeniu: galimybės ir iššūkiai. Ramutė Bruzgelevičienė (2020)
Kiti
- Lietuvos tautinių mažumų švietimo būklės analizė
- Ar Lietuvos penkiolikmečiai mėgsta mokytis gamtos mokslų?
- Kuo domisi Lietuvos penkiolikmečiai gamtos mokslų srityje?
- Kiek Lietuvos penkiolikmečiai pasitiki asmeniniais gebėjimais atlikti gamtos mokslų užduotis?
Paskutinė atnaujinimo data: 2022-12-29