BDAR
gdpr

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai (angl. "cookies").


Viešosios konsultacijos

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija rengia atviras konsultacijas su ekspertais, mokslininkais ir suinteresuotomis visuomenės grupėmis svarbiais švietimui klausimais – mokytojų karjeros, psichologinės pagalbos sistemos, vidurinio ir profesinio ugdymo pokyčių bei kitomis aktualiomis temomis.

Įvykusios konsultacijos

Balandžio 29 d. konsultacija „Pedagogo karjera ir augimas“ įvyko Kauno švietimo inovacijų centre. Viceministras Ramūnas Skaudžius ir ministerijos Pedagogų skyriaus vedėja Nijolė Putrienė pristatė kuriamą pedagogų karjeros modelį ir siūlomus atestacijos sistemos pokyčius. Diskusijoje dalyvavo Lietuvos švietimo centrų darbuotojų asociacijos prezidentė Vitalija Bujanauskienė, Nacionalinės švietimo akademijos (NŠA) direktorė Rūta Krasauskienė. 

Diskusija 

Gegužės 9 d. Vilniuje, Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (Saulėtekio al. 5, Vilnius), vyko diskusija-konsultacija „Pedagoginės psichologinės pagalbos teikimas“. Pranešimus skaitė: Mykolo Romerio universiteto Žmogaus ir visuomenės studijų fakulteto Psichologijos instituto doc. dr. Antanas Valantinas („Pedagoginės, psichologinės pagalbos teikimo raida: žvilgsnis iš istorinės perspektyvos“), Joniškio savivaldybės administracijos direktorius Tomas Armonavičius („Geroji įtraukiojo ugdymo patirtis Joniškio „Saulės“ pagrindinėje mokykloje“), švietimo, mokslo ir sporto ministro patarėjas Ignas Gaižiūnas („Planuojami pokyčiai pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo modelyje“). Diskusijoje dalyvavo doc. dr. A. Valantinas, T. Armonavičius, Kauno Jaunimo ir suaugusiųjų mokyklos direktorius dr. Tomas Lagūnavičius, Lietuvos moksleivių sąjungos viceprezidentė Klėja Merčaitytė, Kauno pedagoginės psichologinės tarnybos direktorė Raimunda Žiulytė, Jonavos Senamiesčio gimnazijos direktorius Darius Mockus. Renginį moderavo švietimo, mokslo ir sporto viceministras prof. dr. Ramūnas Skaudžius.

Programa

Diskusijos-konsultacijos įrašas

Švietimo, mokslo ir sporto ministro patarėjo Igno Gaižiūno pranešimo „Planuojami pokyčiai pedagoginės psichologinės pagalbos teikimo modelyje“ skaidrės

Gegužės 30 d. Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko diskusija „Ugdymo turinio atnaujinimas: kaip keičiasi mokinių pasiekimų vertinimas?“ Siūlomus ugdymo turinio ir mokinių pasiekimų vertinimo pokyčius pristatė viceministras Ramūnas Skaudžius ir Nacionalinės švietimo agentūros direktoriaus pavaduotoja Asta Ranonytė. Diskusijoje dalyvavo Lietuvos chemijos mokytojų asociacijos prezidentė, Lietuvos pedagogų asociacijų vadovų tarybos koordinatorė, Vilniaus Senvagės gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui, chemijos mokytoja metodininkė Daiva Lebendnikaitė, Lietuvos moksleivių sąjungos prezidentė Karolina Pralgauskytė, Lietuvos gimnazijų asociacijos prezidentas Darius Mockus, „Mokyklų tobulinimo centro“ steigėja ir programų vadovė Eglė Pranckūnienė. 

Diskusijos-konsultacijos įrašas

Birželio 21 d. 9 val. Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vyko viešoji konsultacija-diskusija „Profesinio orientavimo reforma: tikslai ir iššūkiai“. Pranešimus skaitė Lietuvos verslo konfederacijos viceprezidentas, finansų analitikas Marius Dubnikovas („Darbo rinka iššūkių aplinkoje“); Lietuvos karjeros specialistų asociacijos (LKSA) vadovė, karjeros konsultantė Daiva Šilienė („Kiek ir kodėl svarbus karjeros konsultavimas profesiniame orientavime?“); švietimo, mokslo ir sporto viceministrė dr. Agnė Kudarauskienė („Profesinio orientavimo reforma“). Diskusijoje taip pat dalyvavo Lietuvos moksleivių sąjungos viceprezidentė Klėja Merčaitytė; Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos (LMVA) prezidentas, Kauno KTU inžinerijos licėjaus direktorius dr. Dainius Žvirdauskas; karjeros specialistė, Lietuvos karjeros specialistų asociacijos (LKSA) narė Edita Mačiulskė; Lietuvos švietimo tarybos pirmininkė prof. dr. Saulė Mačiukaitė-Žvinienė. Diskusiją ir klausimų-atsakymų sesiją moderavo Daiva Šilienė.

Konsultacijos-diskusijos įrašas

 

Kvietimas teikti siūlymus „Vaiko ugdymo ir ugdymosi poreikių, pažangos įvertinimo tvarkos aprašo“ pakeitimo projekto lyginamajam variantui

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, vadovaudamasi Švietimo įstatymo Nr. I-1489 2, 7, 8, 24, 36, 47 ir 67 straipsnių pakeitimo įstatymo 8 straipsnio 9 dalimi, parengė švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. gruodžio 27 d. įsakymo Nr. V-2306 „Dėl Vaiko ugdymo ir ugdymosi poreikių, pažangos įvertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo projekto lyginamąjį variantą. Švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. lapkričio 27 d. įsakymo Nr. V-2306 „Dėl Vaiko ugdymo ir ugdymosi poreikių, pažangos įvertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ projekto lyginamąjį variantą galite rasti čia

Dokumente siūloma nustatyti, kad nuo 2023-09-01 tėvai (globėjai) vaiką galės leisti ugdytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą anksčiau, jei vaikui tais kalendoriniais metais 5 metai sueis nuo gegužės 1 d. iki rugsėjo 1 d.  Iki birželio 16 d. buvo prašoma pateikti siūlymus dėl šio įsakymo projekto ministerijos Bendrojo ugdymo departamento Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo skyriaus vyr. specialistei Ilonai Grigaravičienei, el. p. [email protected]

 

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2022-06-21