Tarptautinės analizės ir apžvalgos
- EBPO Švietimo tyrimų ir inovacijos centro (CERI) vykdyto projekto „Švietimo tyrimų poveikio stiprinimas“ ("Strenghtening the Impact of Education Research") ataskaita „Kas rūpinasi švietimo tyrimų panaudojimu švietimo politikoje ir praktikoje
- EBPO leidinys „Profesinio mokymo įstaigų mokytojai ir vadovai“ (angl. "Teachers and Leaders in Vocational Education and Training")
- Eurydice report: Towards equity and inclusion in higher education in Europe (2022 03 29)
- „Eurydice“ leidinys „Teisingumo ir įtraukties Europos aukštajame moksle link“ (santrauka) (2022 03 29)
- Nacionalinė įgūdžių strategija 2020–2021 m. m.
- „EBPO leidinys „Yra svarbu, ko mokosi mokiniai: koks turi būti XXI amžiaus ugdymo turinys“ (agl. "What Students Learn Matters: Towards a 21stCentury Curriculum")
- EBPO atlikta švietimo būklės Lietuvoje analizė (2017)
Atnaujinimo data: 2024-03-04