Bendrasis ugdymas
2023 metai
2022 metai
- Mokinių iš (ne)palankios socialinės, ekonominės ir kultūrinės aplinkos ugdymo(si) pasiekimai ir parama jų veiksmingam mokymuisi (2022 m. Nr. 6)
- Bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo sinergija (2022, Nr. 5)
- Gabių ar (ir) talentingų vaikų ugdymas (2022, Nr. 4)
2021 metai
- Kiek teisingas Lietuvos bendrasis ugdymas, palyginti su kitomis Europos šalimis? (2021 m. Nr. 4)
- Mokykla COVID-19 pandemijos sąlygomis: pamokos, sprendimai, perspektyvos (2021, Nr.2)
2020 metai
- Finansinio raštingumo ugdymas Lietuvoje: koks jis? ką reikėtų tobulinti? (2020, Nr.12)
- Kokia pradinio ugdymo pamokų kokybė (2020, Nr.10)
- Nuotolinis mokymas ar mokymo organizavimas nuotoliniu būdu? (2020, Nr.8)
- Vaiko ugdymas(is) namuose ir šeimoje: ką mes apie tai žinome? (2020, Nr.6)
- Lietuvos miestų ir kaimų mokinių pasiekimai: skirtumai, jų priežastys, galimi įveikos būdai (2020, Nr.5)
- Socialinis-pilietinis ugdymas per praktinę veiklą: mokyklų atstovų ir mokinių patirtys (2020, Nr.4)
- Pažintinės kultūrinės veiklos organizavimas mokykloje: dabartis ir ateities galimybės (2020, Nr.2)
- Ugdymo turinio kūrimas mokyklos lygmeniu: galimybės ir iššūkiai. Ramutė Bruzgelevičienė (2020)
2019 metai
- Kaip vertinti abiturientų mokymosi rezultatus? (2019, Nr.7)
- Į užsienį išvykusių mokinių nuotolinis mokymas: ar padėsime emigrantų vaikams išsaugoti lietuvybę? (2019, Nr.6)
- Integruotos dalyko ir užsienio kalbos pamokos (EMILE, CLIL) Lietuvos mokyklose (2019, Nr.4)
- Kiek laiko mokosi Lietuvos mokiniai palyginti su kitomis Europos šalimis ir kokį poveikį mokymosi laikas turi mokinių pasiekimams? (2019, Nr.3)
- Vidurinis ugdymas Europos šalyse: ar galima rasti Lietuvai patrauklų scenarijų? (2019, Nr.2)
- Sugrįžtame į Lietuvą: mokyklos vaidmuo (2019, Nr.1)
Atnaujinimo data: 2024-09-02