Archyvas
2017 metai
- Ugdymo turinio kaita: kas lemia sėkmę? (2017 Nr. 3)
- Gera mokykla - vizija ir realybė (2017 Nr. 2)
- Švietimo, sveikatos, socialinių ir kultūros paslaugų visos dienos mokykloje prieinamumas ir poreikis Lietuvoje
- Meninio ugdymo pamokos kokybė pagrindiniame ugdyme – kokia ji šiandien? (2017 Nr. 3)
- Pradinio ugdymo programų sandara: ko Europoje mokosi pradinių klasių mokiniai? (2017 Nr. 1)
2016 metai
- Ugdymosi įvairovės link: produktyvusis mokymasis Lietuvos švietimo sistemoje (2016 Nr. 10)
- Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pasiekimų vertinimas kas, kodėl, kaip, kada? (2016 Nr. 11)
- Ar ugdymo planai padeda siekti geresnės ugdymo(si) kokybės. Atsakymas - klasėje! (2016 Nr. 12)
- Kodėl ir kaip keičiame mokinių mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimo sistemą bendrajame ugdyme (2016 Nr. 4)
- Progimnazijų ir pagrindinių mokyklų paskirtis ir vieta bendrojo ugdymo sistemoje (2016 02)
- Mokėjimo mokytis kompetencija: kaip sekasi mokiniams ir mokytojams (2016 01)
2015 metai
- Mokymosi pagalba bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams: padėtis ir problemos (2015 12)
- Pradinio ugdymo organizavimo ypatumai: kiek tai turi įtakos mokinių pasiekimams? (2015 11)
- Mokinių sveikata: kaip ją išsaugoti? (2015 11)
- Kaip mokykloje socialiai teisingai paskirstyti dėmesį berniukams ir mergaitėms? (2015 11)
- Prevencinės programos, jų vieta mokyklos gyvenime (2015 11)
- Ar Lietuvos penkiolikmečiai mėgsta mokytis gamtos mokslų?
- Kuo domisi Lietuvos penkiolikmečiai gamtos mokslų srityje?
- Kiek Lietuvos penkiolikmečiai pasitiki asmeniniais gebėjimais atlikti gamtos mokslų užduotis?
2014 metai
- Kitas žvilgsnis į ugdymo procesą. Ką apie pamoką galvoja mokytojai, mokiniai, tėvai ir išorės vertintojai? (2014 12)
- Ką apie Lietuvos mokinių gebėjimus skaityti sako PISA 2012 tyrimas (2014 11)
- Lietuvos penkiolikmečių gamtamokslinis raštingumas pagal PISA tyrimų duomenis. Kaip jį pagerinti? (2014 11)
- Matematinis raštingumas PISA tyrimų pagrindu (2014 11)
- Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? PISA tyrimo įžvalgos ir Europos šalių patirtis? (2014 10)
- Medijų ir informacinis raštingumas Lietuvoje: laikas keisti požiūrį? (2014 10)
- Patyčių problema mokykloje ir prevencija (2014 09)
- Kokios IKT integravimo į švietimą kryptys sumanumo link žengiančioje visuomenėje? (2014 05)
2013 metai
- Nuo ugdymo profiliavimo iki šiuolaikinio individualizavimo (2013 12)
- Lietuvos mokinių matematinis mąstymas (pagal TIMSS tyrimus) (2013 12)
- Anksti paliekantys mokyklą: situacija Lietuvoje (2013 10)
- Technologinis ugdymas: situacija, galimybės, perspektyvos (2013 10)
- Pilietinio ugdymo įgyvendinimo politika: tikslai, priemonės, rezultatai (2013 05)
- Ar moka mūsų penkiolikmečiai skaityti? Žvilgsnis į EBPO PISA 2009 tyrimo rezultatus (2013 05)
2012 metai
- Lietuvių kalbos pamoka pagrindinėje mokykloje (aštunta klasė) (2012 09)
- Istorijos pamoka: Mokyti ar mokytis? (2012 10)
- Bendrojo ugdymo dalykų vadovėliai: turinio kokybė ir naudojimas pamokoje (2012 06)
- Pilietinis ugdymas Lietuvoje: Ką atskleidžia tarptautinio tyrimo rezultatai?" (2012 05)
- Meninio ugdymo pamoka: ką reikėtų keisti (2012 04)
2011 metai
- Bendrojo ugdymo dalykų vadovėliai: vertinimas, leidyba ir pasirinkimo galimybės(2011 12)
- Vertinimo problematika pagrindinio ugdymo pakopoje: už ką rašomas pažymys?(2011 06)
- Gamtamokslinis ugdymas pagrindinio ugdymo pakopoje: pasiekimai ir požiūris(2011 01)
2010 metai
- Informacinės technologijos XXI amžiaus mokykloje (2010 09)
- Matematikos ir gamtos mokslų pasiekimai: Lietuvos mokinių gebėjimai pasauliniame kontekste (2010 08)
- Kam ir kiek naudingas mokinių grupavimas pagal gebėjimus? (2010 06)
2009 metai
- Didelės ar mažos klasės? (2009 12)
- Pilietiškumas pagrindiniame ugdyme: ar pilietiški mūsų mokiniai ir mokytojai?(2009 11)
- Psichologinės, specialiosios pedagoginės ir specialiosios pagalbos bendrojo lavinimo mokyklų mokiniams lygis (2009 09)
2008 metai
- Ar moka mūsų ketvirtokai skaityti? (2008 10)
- Penkiolikmečių raštingumas: Lietuva pasaulyje (2008 10)
- Kompiuteriai mokyklose: kiek ir kaip naudojami? (2008 05)
2007 metai
2006 metai
- Ankstyvasis užsienio kalbų mokymas – būtinybė ar mada? (2006 11)
- Vidutinis mokinių skaičius Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose ir klasėse. Galimybės ir pavojai jį mažinti (2006 08)
- Visuotinis mokinių pasiekimų vertinimas: lūkesčiai, nauda ir pavojai (2006 08)
2005 metai
- Antroji pamaina Lietuvos mokyklose (2005 08)
- Ar gretutinės klasės yra problema (2005 08)
Atnaujinimo data: 2024-09-02