Bendroji švietimo būklė
2023 metai
- Specialiojo pedagogo vaidmens kaita įtraukiojo švietimo sąlygomis (2023, Nr. 4)
- Priemonės mokytojų trūkumui mažinti: kokios galimos jų taikymo naudos ir grėsmės (2023, Nr.3)
2022 metai
- Švietimo socialinis teisingumas: turėti ar būti? (2022, Nr. 8)
- Pagalbos mokiniui specialistų rengimas ir funkcijos: Lietuvos ir užsienio patirtis (2022, Nr.3)
- Vaiko ugdymosi pasiekimų ir pažangos vertinimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme (2022, Nr. 2)
- Mokytojų rengimas ir kvalifikacijos tobulinimas: poreikis ir galimybės (2022, Nr.1)
- Lietuvos švietimo būklė EBPO gerovės indekse („Švietimo problemos naalizė“, 2022 03, Nr.3)
2021 metai
- Mokytis niekada nevėlu, arba suaugusiųjų švietimas Lietuvoje (2021, Nr.6)
- Svarbūs žingsniai didinant mokytojo profesijos prestižą (2021, Nr.3)
- Švietimo įstaigų vadovai: iššūkiai ir pokyčiai (2020, Nr.1)
- Ikimokyklinio ugdymo plėtros galimybės Lietuvos savivaldybėse. Savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojų apklausos rezultatai. (Santrauka) Albinas Kalvaitis (2021)
- Ikimokyklinio ugdymo plėtros galimybės Lietuvos savivaldybėse. Savivaldybių administracijų švietimo padalinių darbuotojų apklausos rezultatai. Albinas Kalvaitis (2021)
2020 metai
- Kaip padidinti ikimokyklinio ugdymo aprėptį Lietuvoje? (2020, Nr.11)
- Mokytojų karjeros galimybės (2020, Nr.9)
- Migrantų integravimas bendrojo ugdymo mokyklose (2020, Nr.7)
- Širdis duoda, ne turtas: gyventojų parama Lietuvos ikimokyklinio ir bendrojo ugdymo įstaigoms (2020, Nr.3)
- Ilgalaikio švietimo strateginio planavimo rezultatai: Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos įgyvendinimas per XVII Vyriausybės programą (2020)
2019 metai
Atnaujinimo data: 2024-09-02